Subject: FW: Hinnangu andmine: Kontakt välja abil eraisiku piirangu rakendamine
From: "Elve Adamson" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 09:17:01 +0300

Tere

Palun see kiri registreerida ja panna mulle vastamiseks

Tänan

Elve

From: Katrin Leemet <[email-masked]>
Sent: Friday, April 19, 2024 4:40 PM
To: Elve Adamson <[email-masked]>
Subject: ED: Hinnangu andmine: Kontakt välja abil eraisiku piirangu
rakendamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Küsin üle, et kas 3 päevase viivitusega ADR dokumentide viimine on
lubatud. See kataks ka nädalavahetuse ja riiklikud pühad ära.

Samal ajal saadaksime kliendile teavituse, et tema kiri on registreeritud
koos lingiga, et avalikustatakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.

See annaks võimaluse meile dokumendiregistrisse liikuvad dokumendid enne
üle kontrollida. Muidu on nii, et reedel õhtul pärast tööpäeva lõppu on
kiri registreeritud aga õhtul seda keegi ei kontrolli enam
dokumendihalduse meeskonna poolt üle ja nii võibki avalikuks minna.

Tervitades

Katrin Leemet

Põllumajandus- ja Toiduamet

  _____

Saatja: Kadri Kesküla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 19. aprill 2024 16:04
Adressaat: Katrin Leemet
Teema: Hinnangu andmine: Kontakt välja abil eraisiku piirangu rakendamine

Tere!

Teie pakutud variantide hulgast on WDs seadistatav kolmas variant.

Variant 3:Kontakt välja puhul saaks teha otsingut nii, et otsid kõik
tänase päeva jooksul sisse tulnud kirjad ja tingimus, et eraisikult ja
piirang puudub. See võimaldab teha kindlaks ilma piiranguta eraisikute
dokumendid.

Saabunud dokumendile saab seadistada peegeldamisega Kontakti tüübiga
seotud välja:

Otsingu saab seadistada, kasutades Reg kuupäeva, Kontakti tüüpi ja
Piirangute osas On piiranguga Puudub.

Oleme saanud klientidelt tagasisidet, et AKI monitoorib asutuste
veebilehti ning on teinud ühele meie klientidest märkuse dokumentide
avalikustamise viivituse kohta. See annab märku sellest, et teie poolt
tellitud töö ADRi viimiseks eraldi serverisse, eesmärgiga rakendada
dokumentide avalikustamisel 3-päevane viivitus, ei ole AKI poolt
aktsepteeritav.

Võimalik on, et plaanime juurdepääsupiirangute rakendamiseks
kontaktiregistri kaudu WD standardisse muudatusi, mida saaksime
klientidele pakkuda ühe moodulina. Hetkel liigub see plaan pigem teise
poolaastasse. Anname oma klientidele selle võimaluse avanemisest teada.

Seni saaksite kasutada otsingu seadistamist, et tagada eraeluliste andmete
kaitse.

Parimate soovidega

Kadri Kesküla

Projektijuht-analüütik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.